Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ralph Grote - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ralph Grote - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen

Door: RalphG

Blijf op de hoogte en volg Ralph

02 November 2012 | Nederland, Rotterdam

Na weken van colleges volgen op school en veel verslagen inleveren, heb ik veel voorbereidingen getroffen.

Zo heb ik me vliegtickets, verblijf en visum al geregeld en betaald. Vaccinaties zijn gehaald, studiefinanciering, ov vergoeding geregeld en nog wat andere dingen.

6 November vertrek ik naar Kaapverdië om daar tot eind December te verblijven.

Ik vertrek 6 November om 6.30 en ik moet dus lekker vroeg om Schiphol staan, om als vee in een Transavia vliegtuig gestopt te worden.

Mijn koffer staat dan ook al open in me slaapkamer en de eerste dingen verdwijnen hier al in.

Ik ga hiermee dan ook verder, dit was een test verslag.

• 02 November 2012 - 23:32

Ja, ja het gaat bijna gebeuren! De cavia's staan alvast hier, zal goed voor ze zorgen hoor schatje ;)

• 06 November 2012 - 12:53

Erikeone:

Zo vannacht weggebracht voor dit avontuur. Ondertussen geland op Cape Verde neem ik aan.
    Veel succes en plezier daar. je Pa

• 14 November 2012 - 14:10

Deborah:

Hee Ralph!

Ik heb je waarbenjij.nu even opgezocht. Helaas nog geen update te lezen, maar via Esmee heb ik natuurlijk al het één en ander gehoord. Ik hoop dat je een enorme leuke tijd mag gaan beleven! Ik heb je caafs even geknuffeld, dus die hebben weer voor een tijdje genoeg gehad haha.

Esmee, Gerard en Ik wachten met smart op je volgende verslag! Hopelijk mag je snel internet hebben. Groetjes vanuit Den Helder x